Powered By Blogger

söndag 8 april 2012

I dont know who u think u are,but before the night is through,i wanna do bad things whit u.

God för middag:)
Vaknade nyss och dagen är redan planerad:))
Min älskade helt sjuka vän är hemma på holmen igen,så vi ska väl busa lite;)
Blir picknick och mys,jätte mysigt ska de bli!:)
Lainis kommer kanske också med?Finns väl inget bättre än att spendera dagen med 2 helt underbara vänner som jag inte träffar så ofta,o synd är nog de..men det funkar:)
Vi umgås ändå alltid på samma sätt och det är aldrig spänd stämning!:) Det är så det ska vara!!

Igår var jag på middag till Sofia med alla små bröder förutom matte, och jag kunde inte hålla mig för skratt alltså,jag satt o asgarva åt david vid middagsbordet,han e nog precis min humor den där ungen:D
Maten var iaf väldigt god,som alltid de var ju min egna mästerkock som hade lagat den;)
Sen for vi och kika på lite bilar, dock såg vi inget som föll mig i smak riktigt.
For hem till mamma sen och efter några timmar kom Lainis hit och vi diskuterade våra liv,drack kaffe och sen for vi ut med bilen lite,hade en himla bra kväll iaf!
Mitt i natten kom min mor hem full såklart..och började möblera om soffbordet och grejer och ja herregud.
Jag vart iaf arg och flyttade tillbaks bordet så som jag ville ha det hehe,för där sov ju faktiskt jag(:
Idag när hon vaknade trodde hon tydligen att hennes huvud skulle sprängas haha:) rätt åt henne;)

Nä nu ska jag lyssna på lite musik och bara sitta:)
have a good time,cause i will.

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar