Powered By Blogger

fredag 20 april 2012

Inom mig växer en längtan att springa och aldrig mer vända om.r

Godmorgon,idag tänker jag då inte göra mycket!
Det är inte jätte oredigt här,de e bara de att de ligger saker lite över allt.
Men hur fan ska jag orka/kunna reda upp det när mitt liv är en enda stor oreda?
Lite senare idag ska jag ta tag i mitt liv och reda upp här:) Mycket trivsammare med städat och snyggt:)
Speciellt när det är något som är ens eget,annars trivs jag bäst med att vara smutsig och gå omkring o lukta häst!
Så många gånger som jag har funderat på att hoppa av skolan och börja jobba i stallet på heltid,men ne.
Jag försöker tänka på vad som är bäst för min egen framtid,även om jag helst hade gått omkring på gården o varit lerig upp till knäna.

Nu ska jag kika på the vampire diaries och sen ska jag se om jag beger mig ut i detta äckliga väder till de som ger mitt liv ljus:)
Jag saknar barnen,de är så underbara!Jag är så glad att jag får vara en så stor del av deras liv:) Dock har jag missat mycket av Alice första år:/ Men det får vi ta igen!!
Har ju många år på mig,och jag kommer aldrig lämna de där stället!:)


I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar