Powered By Blogger

torsdag 12 april 2012

i feeel gooooooooood nananan

Goddag,idag tror jag att jag klädde på mig på rekord tid!!
Micke ringde när han var vid kantarellen,vilket inte är många minuter härifrån,jag låg fortfarande och sov men jag lyckades få på mig kläder tills han var här:)
Han dock inte borsta håret lr något sånt,men varför bry sig nu när jag aldrig brytt mig förut?:)

Idag har jag övat på att backa med släpvagn, vilket faktiskt gick förväntansfullt bra.
Dock känner jag att de har lite för höga krav på mig med hur duktig jag ska vara..jag kan väl inte lära mig allt på en o samma gång men att.
Har kört 6 olika bilar nu,utan ens körtillstånd:p Och ja alla bilar funkar olika,vissa är enklare än andra men ändå så är jag nervös för att börja övningsköra med någon jag inte känner.

Nåja vi hade iaf ett projekt att starta gammal mazdan idag också,den skulle tydligen gå hur bra som helst;) lr?
Vad var det ja sa säger jag bara:)
Den rykte o växlarna gick inte att få i,efter mycket om o men fick vi ju igång den men som sagt de rykte och såg inte alls speciellt vackert ut.
Jag fick i växlarna till slut,men att jag tror att jag skippar den som 18 års bil va haha:)
Inte för att jag egentligen bryr mig ett piss om hur min 18 års bil ser ut,men det är ju en fördel om den går framåt;)

Efter det så klyvde/klöv ? vi ved iaf,har arbetat som en riktig man;) Det är den bästa känslan som finns,att få arbeta fysiskt med kroppen,att man riktigt känner att man gör något!
Då vet man att man har något att jobba för,ist för att bara sitta stilla i en stol med ögonen inspärrade i datorskärmen,va ska de va för nytta med de?:)
Skulle aldrig klara av ett sånt jobb måste jag säga.

Och ikväll ska vi börja flytta grejer till syrrans nya hus:D:D:D
jätte spännande ska de bli! har inte ens sett huset änu,men det ska bli jätte roligt att hon flyttar till ett hus(:
Jag är så stolt över henne,hur långt hon har kommit här i livet och hur mycket hon har gått igenom.
Nu har hon 2 jobb,2 hundar 4 hästar?bara 2 hon betalar för men,och så nu ett hus:) Kunde knappast vara mer stolt:)
Hon har kommit långt på dessa få år:))

I love you because you are different
Rebecka

Dock saknar jag någon lite,men tiden måste få gå för att man ska kunna veta saker(:
Som sagt,jag vill inte att han ska vara mitt liv heller,men gärna en del utav det:)
Man måste ju ha ett eget liv,jag vet åtminstone att jag behöver få ha det!
Men det har gått fort och saker o ting behöver få ta sin lilla tid :)
Även om jag har verkat säker på vad jag vill,så kan jag lova att till och med jag behöver tänka även om jag tror jag vet hur jag vill ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar