Powered By Blogger

onsdag 4 april 2012

Hey little fighter

Idag tänkte jag försöka putsa upp min sadel,och eventuellt sälja den.
Säkert skulle den vara bra att ha någon gång i framtiden,men jag hade ju ändå planerat att köpa en ny efter som att man inte får använda en sån sadel på större tävlingar.
Saknar känslan att att tävla och bli bedömd,men vad gör man,hade varit hur härligt som helst om den andra klassiga hingsten jag tävlade inte blivit såld,men det var tydligen fler än jag som gillade honom;)

Håller på blir galen av att sitta hemma och vara sjuk,jag vill ut o springa lr vad som helst!!!!
Men de lär jag inte bli mycket friskare av:)
Ska försöka duscha bort lite bobbor idag,klarar inte av att inte använda handen heller,så att de får väl gå som det går med den..vad e de värsta som kan hända?:)

Håller på blir tokig för att jag inte har fått körtillstånd änu...de e väl ca 3 veckor kvar nu?
Pelle har tydligen lovat att vi ska boka in så mycket tider som möjligt så fort jag får tillstånd.
Pappa är inte alls nervös över mitt körande men det är jag,så att jo 3 veckor sure..
Har väl knappast körkort till sommarn nu iaf,fast det är det jag längtar mest efter med att bli 18.
Fast vid de här laget borde jag väl ha lärt mig att livet aldrig är rättvist:)

Har inte träffat Erik&Richard på typ en månad nu heller?
Sist jag var här var de hos sin pappa,och ja igår for de väl dit igen:(
Tur att jag är på Åland en hel vecka till då:))

Föresten så blir det att fara till Sverige med mammis ikväll lr imorgonbitti,ska hämta lite kläder+tvätt (jag är ju faktiskt sjuk så att) ;)
Och imorgon fyller finaste Josephine 18 år också,så då blir det väl lite kalas också tror jag(:

Nej hejdå

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar