Powered By Blogger

onsdag 18 april 2012

Godmorgon alla glada:)
Jag sitter och äter en lax macka,super gott!:)
Idag är jag på bra humör igen,även om både jag och josse har försovit oss,så är jag glad ändå:)
Vet dock inte om jag kommer få något betyg i företagsekonomi..men nåja det är några veckor kvar av kursen iaf,så kanske om jag är riktigt duttig;)

Hehe,tänk om jag sku vara duktig och pallra mig till skolan nu då?
Fast att orka gå i 5 minuter?haha nej jag skoja jag ska pallra mig iväg alldeles just!
Ska bara packa ihop lite grejor för jag kanske tar en sväng ut till stallet i eftermiddag(:
Det var länge sen!Men jag är ganska så ridsugen!!!
Dock kan ingen av de hästar som ska ridas uppfylla mina krav på hur jag vill att hästen ska vara.
Men de hästarna måste tränas de också för att någon gång kunna uppfylla någons krav:)
Är glad att jag får vara en del av deras utveckling,det är nog de här med "barn" som jag har fastnat för.
Att rida in en häst,att se hur de utvecklas och lär sig,förstår osv de är likadant med barn i skolan,att de är så underbart att de hur de förstår en sak och hur de utvecklas med åren.
När det klickar för dem,så underbart att veta att man kan hjälpa dem att förstå :)

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar