Powered By Blogger

lördag 7 april 2012

har tråkigt,när alla andra sover så att

1. Ditt namn? -Rebecka Mattsson
2. Korrekt ålder? - 18 om 3 veckor
3. Längd? - kort
4. Vikt? - 55-57 typ?
5. Smeknamn? - Becka,Smeck
6. Vart bor du? - I Norrtälje
7. Vad gör du på fritiden? - fritid va e de känner jag lite,nej men umgås med vänner och familj
8. Beskriv ditt utseende -
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - mina knän,inte för att de är fula lr så,men dom e sönder..
10. Vad är du mest nöjd med? - mina ögon tror jag?
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - oj,
12. Vad vill du jobba som äldre? -jag vill bli konditor!
13. Hårfärg? - brun
14. Ögonfärg? - bruna?
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som ingen av oss vet? - jag känner mig som en väldigt elak människa när jag tänker på att det var jag som satte beslutet om att leistur skulle tas bort.
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Ibland,man har ju sina dagar
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - inte så jätte mycket
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - deo?gör mig inte i ordning så mycket
19. Någon vana? - när jag funderar stoppar jag tumnageln i mun
20. Lyckotal? - 24?
Vänner/Folk:
21. Vad heter din bästa vän? - Ninni
22. Hur många vänner har du? - lagom många
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? -njä det tror jag inte,igenkänd av endel säkert
24. Vet många personer vem du är? - de tror jag jo
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - nej.
26. När var du senast med någon kompis? - igår kväll
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej det gör jag inte
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - veronika
29. Vem sov senast hos dig? - av mina kompisar så va de carro
Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? - Med rätt person så jo
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? -äldre
32. Är du kär? - förälskad åtminstone
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - jag tror och hoppas de
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - det känns som de nu jo
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - hur långt haha?
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - de e väl utsidan som ger insidan en chans,men i slutändan så är det personligheten som får mig att stanna
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja,fast änu är det för tidigt
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - säkert skulle jag kunna men att
39. I din klass? - haha nope,finns 2 killar i min klass
Från kram till sex:
40. Har du kramat motsatta könet? - ja
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - jo
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Jo
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - jo
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - jo
45. Har du pussat den du tycker om? - japp
46. Har du pussat någon inför folk? - jo
47. Kysst någon inför folk? - jo
48. Hånglat inför folk? - jo
49. Vem var ditt första hångel? - Crille
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - 2
51. Vem är ditt bästa strul? - oj,jag vet inte
52. Och vem är ditt senaste? - Joel
53. Ditt snyggaste hångel? -
54. Skäms du över att hångla inför folk? - nej inte om det är med någon jag gillar
55. Haft sex med någon på offentlig plats? -jo
56. Haft sex överhuvudtaget? - jo
57. Hur gammal var du första gången? - 13
58. Hur gammal vill du vara första gången? - Jag vet inte,saken va väl bara den att första gången var med fel person.
59. Blivit dumpad efter sex? - nej
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - jo
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet?- ne
Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - ormar...
63. Har du någon allergi? - nej,o glad e jag för de!
64. Vad tänker du på innan du somnar? - det är olika,men sånt som gör mig glad
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - kläderna,håret ögonen
HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra; att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? -de beror helt på situationen och vem som säger vad
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - både och?
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - min bästa vän sku jag säga
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - jag vet inte riktigt,
Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - icke oskuld 13
75. Vänskap eller förhållande? - både och
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - oj,de beror nog helt på de där,tror att man själv måste vara i den situationen för att svara nå klokt på den frågan.
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 8
skulle du:
80. Kunna byta liv med någon? - nä
81. Isåfall vem då? -
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - tillfredställa en tjej som hon aldrig blivit tillfredställd förr?
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - ja varför inte?naket e väl läckert
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? -förmodligen?
85. Kunna sova ute på vintern? - ne
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - vet inte
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - nej
Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - njä
89. Vad klär du dig i oftast? - jeans o en tröja
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - nej
91. Klär du dig dyrt? - nån gång kanske
92. Vad kör du helst på:
Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - jo
94. Haft sex? - ne
95. Fått en kram av en helt okänd? - nä
96. Ringt någon? - ja
97. Blivit uppringd? -jo
98. Funnit kärleken? - näädu
99. Kollat på google? - jaup
SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? - jadu, gissar på kanske en halvtimme eller något.. hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar