Powered By Blogger

fredag 6 april 2012

Snow

Godmorgon,det är vitt på marken igen..inte helt okej,fast det är bättre än lera åtminstone!:)
Man får väl se de positiva i de negativa haha?:)

Igår Var jag över till Joss och bjöd henne på "champagne frukost" glad vart hon,och gott var det:)
Lagade även roliga ansikten på mackorna med jordgubbar,nutella,sylt och lite till(:
De e kul att hitta på lite andra saker än de man gör dagligen(:
De uppskattas mer då;)


Sen var mamma gullig och köpte ett par äckligt dyra byxor till mig,väldigt bekväma är dom iaf,komme väl vara rätt varje gång jag använder dem:p Fast ne.
Fick även hem ett klädpaket från posten((:
Och mamma vill såklart ha allt jag ha köpt:p
Sen blev de den här traditionella kaffen i väddö påväg till båten,och på båten åt vi påskbord,de var riktigt gott faktiskt.
Åt massor av lax i hopp om att bli smart;)

På kvällen var de kalas hos josses föräldrar,så de va tårtor och grejer,hon fick en jävulskt fin bil!!


Jag har mycket jag vill skriva,men jag låter bli i några dagar till?:)
Kan ju inte skriva för mycket fören något är säkert:)
Kan åtminstone skriva att jag är lycklig med läget(:


Btw idag får jag byta bandage wooohoo...


I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar