Powered By Blogger

måndag 23 april 2012

Godmorgon!

Idag vaknade jag 20 minuter fören jag började,var sjukt otaggad på att stiga upp,men de var bara att slänga på sig det första bästa man hittade osv.
Efter som att jag verkligen inte orkade stiga upp tidigare och tvätta mitt hår så känner jag mig inte så speciellt fräsch,men varför sku jag orka börja bry mig om vad andra tycker nu när jag aldrig gjort de förut?:)
Jag e trött idag iaf,och är inte riktigt säker på att jag har vaknat änu..

Igår hade jag en jätte jobbig dag,vet inte riktigt vad de var.
Men jag sov,vila&grät och inte åt jag något heller.
De  väl sånna dagar som kommer ibland,efter som att jag inte släppt ut de helt änu allt med Leistur,borde väl släppa taget snart,men det är ingen lätt sak att göra.
Egentligen vill jag köpa en ny häst som sagt,men ändå så vet jag inte,de går så satans med pengar bara och jag känner att jag själv kanske inte har ekonomi för de just nu..
Kan inte leva på morfar hela mitt liv heller,även om han alltid ställer upp på allt av ren vilja och kärlek.

Min morfar är så mycket för mig på samma gång,jag vet inte om jag litar på någon så som jag litar på honom.

Nu ska jag fan sova en stund!!Lärarn är borta på internationella med några stycken och ja vi e 3 pers i klassrummet...

kisskiss
rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar