Powered By Blogger

tisdag 17 april 2012

jhgwoidjgpowre,v




Goddag,sitter i skolan och har hål i 1,5 timmar,galet roligt!!!

Nej men att vi har haft lärlingsmöte just,inte för att det sägs så mycket vettigt på dem men att...

Har även försökt jobbat lite med engelska tidningen, inte mycket kvar nu,bara horoskop,ska skriva klart några till nu tänkte jag!:)

Försöker peppa mig själv till positiv inställning till skolan,får se hur länge det håller;)

Måste få in rite rester nu om jag ska få ledigt om 1 månad:))))

Är verkligen taggad för grekland,har duktigt ont i magmusklerna idag efter gårdagens träning, och idag ska de pressas mer o mer!!

Älskar när jag verkligen vill något att jag jobbar för det och är inte nöjd fören jag har uppnåt målet.



Efter som att jag egnetligen hatar inlägg utan bilder så kan ni få en bild som jag har här på skoldatorn, det är en bild på min blivande tatuering.

När jag tar mig tid till att gå o boka en tid!

Och inget går som jag vill på den här datorn,så bilden blir överst...




But bye,ska göra något vettigt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar