Powered By Blogger

tisdag 17 april 2012

Hey baby

Godkväll,
Nu sitter jag här med en macka och kvälls te, ört te till o me som ska göra så att man blir trött:)
Har haft en super dag för den har spenderats med bästa Josephine,och kvällen spenderades även med Sarah:)
Jag gillar mina vänner,känner att jag passar in för att ingen är normal;)
Fick skjuts hem av Martin och när jag kom hem satte jag igång med mina övningar..240 avklarat ikväll igen,kände mig redan mör efter gårdagen.
Så jag kan lova att jag känner mig jävligt mör just nu!:)

Någon gång under natten trampar det väl in en besökare här i guess,hatar egentligen att sova med dörren olåst,men jag får väl göra det nu då.
Har inte sovit själv en enda natt sen jag kom tillbaks till sverige:o
Men det funkar sålänge jag får min egen tid några timmar per dag:)
Man e väl bara ung en gång så man får väl ställa upp på sina vänner när det är närmare hit än hem till dom:)
Haha

Även om min dag inte var en bra dag till en börja med så blev den tusen gånger bättre!:)
Dels på grund av en grej och dels för att Joss är så underbart störd så att man inte kan annat än älska henne och det går inte att vara på dåligt humör när man är med henne!
Hon sprider så mycket positiv energi ibland:))

Idrottsprovet gick rätt bra också kändes det som,även om jag vet att jag svarat rätt på alla frågor så är jag nervös över hur hon tycker att jag har formulerat svaren:)


Det är alltid så i livet(:

Jag hoppas ju såklart på det bästa,men jag är beredd på att det kanske inte blir som jag önskar:)



I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar