Powered By Blogger

torsdag 19 april 2012

I've been trying to grow, I've been holding on I've been trying to be strong

Idag kändes det verkligen bara som att allting som hänt bara har hänt i mina drömmar.

Ser ut som att det kommer förbli så?
Jag sa de att vi får se med tiden hur det blir,och tiden verkar ha ändrat mycket.
Det är svårt att veta hur andra människor tycker och tänker.

Efter en lång pratstund med en helt underbar vän som jag känner att jag kan prata med allt om och litar på till 100%
Efter att ha delat våra tankar började man tänka mycket,man såg allting på ett nytt sätt.
Tror även att jag fick det ganska klart bevisat hur det ligger till också.
Så jag antar att jag aldrig riktigt fanns me i bilden överhuvudtaget,men jag får helt enkelt acceptera det,för jag vet ju själv att det inte finns någon som kan styra vart ens känslor väljer att gå.


I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar