Powered By Blogger

fredag 13 april 2012

i can be your hero

Inatt fick jag höra en rolig grej av en nära kompis(:
Jag kan inte säga vad,men jag kan säga att det gjorde mig glad och väckte mycket hopp:)

Imorgon är det begravning och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig..jag hatar att vara klädd helt svart,jag blir deprimerad av det...men det är väl det man ska vara på en begravning i guess.
Jag gillar inte begravningar heller egentligen,vem gör? jag gillar inte ledsna miner heller..
Jag gillar när folk bär ett leende,det ger utstrålning och många andra blir också på bra humör:)
Det är ledsamt,men livet har väl sin gång för alla.

Far även tillbaks hem imorgon efter begravningen med mamma och veronika.
Känner att jag behöver komma hem nu!! har hänt så mycket under dessa 2 veckor.
Har varit borta från stallet alldeles för länge!!
Saknar barnen,folket och hästarna.
Det gör en så fruktansvärt glad när moa kommer springandes och hoppar upp i ens famn och är glad över att man är där:)


Den här dagen för 6 år sen fick jag hem mitt hjärta,min kärlek,mitt allt,så denna dag är en turdag!:) jag kommer ihåg när jag fick hem honom,de var som att få en skatt lagd i ens händer.
Saknar honom varje dag,men jag börjar ibland förstå att jag har gjort rätt sak,även om tårar och tvivel kommer ibland.
Även om jag känner mig som en jätte hemsk människa ibland,så var det jag gjorde ett val utav kärlek:)


I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar