Powered By Blogger

onsdag 18 april 2012

thay let it get away,u know its never to late,get up and start all over again

Idag har varit en extremt bra dag måste jag säga!
Även fast jag satt i skolan 3 timmar fören jag började,men jag fick lite vettiga saker gjorda iaf!
Är nästan stolt över mig själv snart,linda har mejlat lite planerings uppgifter till mig så nu ska jag se till att få klart förra årets grovplanering av en aktivitet.
F skulle "hjälpa" mig med matten,vilket är guld värt! uppskattar verkligen att du ställer upp när man inte vet vad man annars ska göra:) Jag älskar mina vänner!!
Sen är det bara svenskan kvar,e väl bara att ta sig i kragen och försöka lära sig lite ordklasser!
Jag har ju kunnat dem en gång i livet..men att när den där läraren ska vara så äckligt petig..

Idag efter skolan for jag hem till Jossan efter skolan,blev bjuden på jätte god mat.
Vet inte ens om jag vågar veta vad de bjuds på nästa lördag;)
Efter det skjutsade vi Malin till gustavo och sen drog vi andra ut till stallet.
Så härligt att komma dit igen!!
Och jag träffade en ny kompis,blev lite småförälskad ,dels för att han utstrålar de här "hej jag är en bebis men jag är rätt nyfiken på dig,ska vi bli kompisar?"
Och dels för att jag Älskar hans pappa:)
En riktig puddig må jag säga,så jag är ju en aning sugen på denna unghäst..
Dock har jag inte 30tusen i bakfickan,och så känner jag att jag inte vågar ta mig an ett så stort ansvar som en 4 årig oinriden pojke.
Även om jag vart me o ridit in förut,så har jag alltid haft en hjälpande hand av Marica.

Första natten ensam på ja jag vet inte nästan 3 veckor?
Lite småläskigt,men vad jag kommer sova skönt och ostört inatt!!
Ingen som kommer in smygandes lr stampandes ;)
Och jag kan ha dörren låst,då känner jag mig säker :))

I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar