Powered By Blogger

tisdag 10 april 2012

lite frågor till natten(:

1. Är du singel? Njä,jag tror inte man kan säga det just nu.
2. Är du lycklig? Jag just nu är jag väldigt lycklig
3. Är du uttråkad? Nej inte egentligen
4. Är du ledsen? Nej,lr de kommer väl å går,men just nu känner jag att jag har något att vara glad över.
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Borde jag inte vara så nej
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Absolut;)
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? De har aldrig varit gifta

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
I do
2. Har du nånsin blivit sårad? Jo
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Jo
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Jo det har jag
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Jo
6. Har du haft en hemlig beundrare? Jag tror det
7. Är du kär? Förälskad åtminstone
8. Vill du gifta dig i framtiden? Nja jag vet inte,beror väl på om jag träffar "the one"

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon!
3. Katt eller hund? Katt
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror väl på humöret
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? De beror nog också på humöret och tillfället
10. MSN eller mobil? Mobil

10 "Har du nånsin…"

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Ett ben i armen
3. Gjort nåt du ångrar? Det har jag
4. Hoppat Bungee Jump? Det finns väl fler dagar i livet,finns på "listan" "före jag dör" haha
5. Ljugit för någon du tycker om? Ibland kan det vara nödvändigt med en liten vit lögn om man skyddar någon annan
6. Ätit en hel tårta? Nej
7. Gjort bort dig offentligt? Haha js
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja det har jag nog
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jo
10. Velat försvinna? Ja

skit
Vad såg du på tv sist? Jag vet inte:o
Vems blogg läste du sist? Oj,josses kanske?
Vad åt du sist? Kaka
Vem pratade du med sist? I telefon så va det moffa,annars mamma
Vem ringde du sist? Karin
Vem messade du sist? Anton
Vad läste du sist "bok"? Vem är du johanna
Vem pussade du sist? Joel
Vem kramde du sist? Var väl joel de me tror jag
Vem bjöd du sist på något? mamma
Vad köpte du sist? Köpte kinderägg igår.


I love you because you are different
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar