Powered By Blogger

tisdag 24 april 2012

Godmorgon alla glada!
Igår var ingen rolig dagas alls,men den blev bättre som tur var.
Idag känner jag på mig att jag kommer vara allmänt borta i huvet bara:p Har rint och pratat med anna och jag har sommarjobb på ett äldreboende juli-augusti,men jag måste ge henne mitt svenska person nr,som gud vet var jag har lagt!
Hur dumt är det inte att det bara är jag som har pappret där de står?Inte så lite dumt heller...
Så nu försöker jag leta efter pappret,och samtidigt har jag typ panik ont i magen,vet inte om de är för att jag var nervös,för att jag pratade med pappa om telefonen,lr om rödluvan kommer och hälsar på,lr om det är av de nya pillrena jag käkar bara för att testa om de skulle ge resultat:p

Jag måste iaf hitta papprena fören jag går till skolan,efter skolan far jag till josse och sover där,för ikväll ska de pluggas som bara den!!kommer aldrig klara företagsekonomi provet imorgon men att man får väl försöka sitt bästa iaf:)
Ska även sova där för att få upp henne ur sängen på morgonen hehe,annars slutar de väl med att vi båda försover oss igen :p

Nu måste jag ta det lugnt ett tag,fören jag spyr lr nåt,för min mage tar död på mig.
Jag vet att jag inte får stressa,men de är inte alltid så lätt!!

kisss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar