Powered By Blogger

söndag 22 april 2012

she will be loved

Igår kom jag hem vid lite för 12 kanske? Satt och hade djupa diskussioner på loftet med Jossan och Carro.
Om allt mellan himmel och jord,och jag känner bara de att livet är inte lätt någonstans.
Och jag vill verkligen inte vara i den situationen som jag är i,jag har aldrig låtit någon styra mitt liv,jag har varit olydig,aldrig lydigt,alltid gjort precis tvärt emot.
Pga det så tycker jag att det är jätte jobbigt att se någon annan styras av en människa,att se att en människa "inte vågar göra något som inte involverar den andre"
De e som ett gammalt gift par ungefär?
Och jag kan inte vara där emellan mera,för jag har inte ens chans.
Jag mår redan dåligt av det,för att jag inte var hel änu och inte alls redo för att falla så hårt och nu försöka ta mig upp till ytan igen.
Och jag vägrar vara någons andra val,det misstaget vägrar jag göra om.

Dumma dumma dig,skulle du aldrig kommit till mig skulle jag aldrig ha tyckt om dig så som jag gör nu.
Och jag vågar inte prata om det med dig,dels för att jag är rädd för att det blir ett nej och dels för att jag inte vill höra ett nej.



Jag e så jävla opepp på att fira min födelsedag nu också,jag vill inte fira bara för att fira.
Jag vill fira med mina allra bästa vänner,de som betyder absolut mest för mig,och många av dem kan inte komma:/
Jag vill bara vara pappas lilla flicka igen just nu,idag blev richard konfirmerad,och jag var inte ens dit bjuden,jag känner mig bortglömd när pappa har så många nya barn att ta hand om.
Jag önskar att jag aldrig hade gjort samma misstag två gånger,jag önskar att jag lärt mig efter en dålig kille att inte falla för en till likadan. Jag önskar att jag hade tagit Leistur till en veterinär mycketmycket tidigare,och att jag hade kollat upp honom hos en veterinär regelbundet.
De hade förmodligen inte hjälpt,men jag hade känt mig som en bättre människa.


I love you because you are different
Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar