Powered By Blogger

onsdag 3 oktober 2012

6 månader med ♥

Idag är det ett helt halvår sen jag träffade en pojke,en pojke som gör mig väldigt lycklig.
Han kom in i mitt liv när det sista jag ville ha var ett förhållande,men han fick mig att falla hårt,riktigt hårt!
Men jag är glad över att han fick mig att falla,för jag har nästan aldrig varit lyckligare :)
Jag minns allt som igår,hur allt började.
Vi hade varit på samma "fest" och du satt typ och kittlade mig och småbråkade,jag tänkte inte så mycket mer på de,tänkte att det är så du är som människa det är så du är med alla?
Trodde jag.
Jag vart bara mer och mer sjuk under helgen så på söndan bestämde jag mig för att fara hem till mamma,på båten frågade du mig efter mitt nr,jag svarade såklart vilket av dem vill du ha?Du svarade båda,samma där inte tänkte jag nå mer på de,tänkte att du ville att vi skulle bli kompisar att jag verkade vara en rolig person.
Dagen efter smsade du och frågade om du kunde komma över på en cigg och säga hej,de var ju klart att du fick de.
Vi drack kaffe med mamma och fikade och pratade,och du satt och kittlade och busade med mig vid matbordet när mamma såg,du pratade med min mamma var inte blyg eller något,de var jätte trevligt.
Du skulle ha sett på film hos en kompis den kvällen,men din kompis var borta och skulle inte komma hem fören sent så jag sa att vi kunde kolla på film om du ville,de ville du:)
Under hela filmen låg du och kittlade mig och busade/småbråkade.
När filmen var slut gick vi ut och rökte,sen frågade nu "nu då" jag svarade ungefär att "ja jag går in iaf för här är det kallt" du sa att du skulle följa med in,vi kollade på en till film,sen sov du över och låg o höll om mig hela natten utan nå mer :)
På morgonen gick det lite vildare till vi busade rätt mycket och de slutade med att vi faktiskt pussades,som sedan ledde lite längre,men vi slutade fören de gick för långt.
Du kom försent till skolan haha!
Jag minns riktigt hur vi tittade varandra i ögonen fören vi pussades,jag minns hur mitt hjärta slog flera slag extra.

Till på allt de här,så var jag sjuk som en liten gris den här natten,jag luktade illa och hade flottigt hår och var allmänt äcklig.Men ändå så stannade du kvar och ville frivilligt vara där med mig :o
Jag förstod inte riktigt hur du kunde falla för mig på min värsta dag,men jag är glad för att du gjorde det :)

Du är verkligen min dröm kille!
Jag har aldrig tänkt på de på de viset förut,men jag vet ju vad jag alltid har velat ha,och jag tror jag faktiskt har lyckats hitta det nu!

Jag har alltid velat ha en kille i arbetsbyxor,för att de är läckert!
Sen en kille so inte är rädd för att bli smutsig,som skulle kunna lägga sig ner i leran och rulla med mig och bara skratta ist för att tycka att uhh vad äckligt mina kläder blir ju smutsiga de här e faktiskt märkes byxor..
Haha nej har aldrig velat ha någon märkesfreak, de skulle vara någon enkel,någon som inte behöver ha massa pengar för att kunna leva,utan kunna finna sig i de man har och vara nöjd över det.
Någon som tycker om barn och inte vill ha barn först när man är 30..det tycker jag är för sent!
Inte vara rädd för hästar och andra djur.
En djurmänniska med andra ord.



Jag älskar dig Joel Jan Elis Jansén 
Du gör mig så jävla lycklig och jag är mer än glad över att jag har hittat sig och att jag får ha dig i mitt liv:)
Och jag ser framemot många fler månader med dig!
Är också väldigt glad för att du har orkat med mig all den här tiden,nu har du nog sätt bäde de bästa och de sämsta utav mig,och ändå så stannar du och älskar mig:)

I helgen ska vi fira lite och åka på spa,massage,ansiktsbehandligar och bubbelpool:)
Hoppas på lite avslappning och få komma bort lite :)

Jag vill ge dig allt här i världen,men mitt liv vill jag dela med dig 


Rebecka




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar