Powered By Blogger

tisdag 2 oktober 2012

Bara för att man själv inte är nöjd med sitt liv så behöver man väl inte kasta skit på andra?
Och om du nu själv skriver ut att du tycker det är löjligt och att du inte orkar mer,varför startar du alla bråk då?
Vad är meningen med det hela? Att försöka trycka ner folk till botten så att deras liv blir så surt så att de inte orkar leva mer?
Och sen de här att du är så äckligt jävla feg och inte kan komma och säga något själv,utan måste ha någon med dig så att du kan vara kaxig och cool.
Jomen jävlar vad rädda vi blir!
Vill du något i fortsättningen så ta det mellan 4 ögon inte mellan fler!
Då får du kaxa hur jävla mycket du vill,för det är du som gör fel och ingen annan.
Och varför i hela världen skulle jag vilja vara med er när ni bara snackar skit om mig?är så satans nyfikna på allt man säger o ska veta allt bara för att föra det vidare till nästan människa som ska försöka trycka ner?
Tror ni vi är helt dumma och inte fattar något eller?
Ni kan leva ert lilla liv i er lilla bubbla och vara glada,falska och ha kul,i dont care.
Ni kan försöka trycka ner mig hur mycket ni vill,men jag har riktiga vänner som har kommit längre i livet än lågstadie nivå,och det är dem jag väljer att umgås med.
Ni kommer aldrig kunna trycka ner mig,för jag är starkare,jag har mer än vad ni har,jag har ett hjärta,ett samvete,ett liv.
Jag har så mycket mer och jag är trött på att ni försöker förstöra för allt och alla!!
Ingen har gjort er ett piss,och de verkar som att allt kring dig bara är drama hit och drama dit,tror att det alltid har varit så? så länge jag kan minnas.
Men nu vet jag varför,och de e för att du startar allt.

Nä,jag kommer aldrig förstå mig på människor någonsin i hela mitt liv.
Men jag lever mitt liv,hade önskat att ni kunde levt erat och lämnat andra ifred också,men det är tydligt de att det inte funkar så i eran värld.

Jag längtar tills studenten,efter det slipper jag dessa falska människor.
De ska bli så skönt att slippa allt drama ni drar fram!
Jag önskar er alla stor lycka i livet och hoppas ni kommer långt i livet på de här sättet :)

Tro inte att jag lägger uppmärksamhet på er sen när jag är känd ;;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar