Powered By Blogger

tisdag 2 oktober 2012

test


KÄRLEK:
Är du kär just nu? – Duktigt
Har du någon kille just nu?- japp
Har du dumpat någon?- ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? – nej
Vem kramade du senast? – det borde ha varit älskling
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? – verkligen inte

SKOLA:
Är du duktig i skolan? – De går i perioder,men jag försöker åtminstone
Har du bra betyg? – Någorlunda,kunde va bättre
Har du fått göra om ett prov någongång? – Ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? – ja
Sköter du dej i skolan?- oftast
Har du tuggat tuggummi under skoltid? – jo
Haft mobilen på lektionstid? – ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? – nej,snackar väl inte på lektionerna

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? – Nej jag bor själv
Trivs hemma? – Ja när jag har städat och snyggt
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- Jo det har jag
Har skrikit och slagit din mamma? – Vi har haft rätt stora fajter ja
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? – nej inte vad jag vet
Vem betyder mest för dej i din familj? – Min morfar
Du älskar din familj oavsett vad som händer? – det gör jag

VÄNNER:
Du har vänner? – Ja.
Du brukar vara med? – Mest är jag med Patrica eller Carro
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? – definitivt
Är det okej att ha kill-kompisar? – de tycker jag
Har du pussat någon av dina kompisar? – ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? – Ne,de är ju mina vänner?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? – Jo,men det var ju bara för att jag insåg hur de egentligen var
Har du fått nån ny kompis denna månad?- Inte just denna månad tror jag?
ALKOHOL:
Har druckit alkohol? – ja
När drack du alkohol senast? – Oj de var längesen!
Vem bjöd dej på alkohol? – Min pojkvän
Vad var det för sorts alkohol? – Öl
Brukar du dricka alkohol? – Ibland,nu har de inte blivit på ett tag
Har du druckit öl? – ja
Tycker du om öl? – jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar