Powered By Blogger

onsdag 17 oktober 2012

I love u and i`ve loved u all along

Helloowwwww, idag har nästan varit en bra dag!
De första jag såg när jag vaknade imorse var en jätte fin text som älskling hade skrivit åt mig på fb, morgonen kunde inte börjat mycket bättre!
Vem gillar inte gulliga texter och sms från sin kärlek? Och till på de att de är de första man får läsa på morgonen, lovley :) 

Hade idrott i skolan med en lärarkandidat, en ganska rolig grabb,fast lite för löjlig för min smak :p 
Nåja lektionen var rätt rolig iaf, vi spelade basket och jag tror alla tyckte det var kul :)
Senare ska va dansa street dance och hip hopp med honom, grymt!! önskar dock att jag kunde ha lite bättre kordinations förmåga...den suger fast jag jätte gärna hade velat kunna dansa :/
Vill så gärna börja på poole dance på riktigt, så jävla härlig dans,men de ser inte ut att bli så mycket utav de i de här livet. Nu har jag varken tid,ork eller pengar till de och när jag har tid är väl när jag har gått ut skolan och som de ser ut just nu så verkar det som att de blir så att jag flyttar tillbaks till Åland.
Nåja provet idag gick sisådär... inte så jätte bra tror jag,hatar att få typ black out när du har pappret framför dig fast du vet att du egentligen kan det!
For och tränade med patte efter skolan, vi är grymma!
Sen efter de blev de nudlar och plugg med patte och jessica, vi kom rätt långt så de är ju skönt de!

Imorgon taggar jag inför praktik med alla underbara igen, lite tråkigt så e ordinarie personal på utbildnings dag hela dan, så de kommer vikarier,men vi får väl hoppas på att de är trevliga:) 

Ikväll verkade de lite som att min älskling var ledsen, och de gör mig väldigt ledsen :(
Tycker inte om när folk är ledsna,speciellt inte när det är folk som står mig nära, men alla är väl ledsna ibland, önskar bara att jag kunde vara närmare och bara få krama om honom, och kunna visa att han är värd allt och alla !

Nu ska jag försöka nassa lite så jag orkar upp imorgon också!

Rebecka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar