Powered By Blogger

tisdag 30 oktober 2012

Ville bara berätta att det är sjukt fint i huset i hammarland!
De är gudomligt att sitta o äta och kunna titta ut över sjön,man får ett sånt lugn i hela kroppen!
Jag älskar det!
Allting är i huset som ska vara,dock inte på plats,men wc stol, fläkt,spis,diskmaskin,tvättmaskin,kylskåp osv.
Det är inte långt kvar nu fören de e klart,men det har tagit sin tid också!
Man får verkligen den där känslan att hej,lets move in när man är där,jag älskar det och speciellt de störa fönstrena ner mot vattnet.

Många människor tycker inte om mina far föräldrar för att de är väldigt speciella,tar man dem på rätt sätt så är de faktiskt helt okej.
De är väldigt snälla fast de är groteskt annorlunda.
Men de tror på mig och erbjuder massa saker.
De ser på mig och joel som att vi typ sku bott ihop i flera år,vilket på något vis känns som om att de tror på vårt förhållande,vilket är ganska skönt att veta:)
Fast vi inte riktigt bor ens bor ihop,de frågar saker hur de går med joels lägenhet, fast de frågar de som om att de skulle vara vår lägenhet.
De känns bara så stort allting, och overkligt.
Men jag ser fortfarande på lägenheten som joels,och kommer nog alltid göra också för den delen.

Nåja nu ska jag bege mig på middag till sofia och pojkarna, sen får vi väl se vad som händer o sker.

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar