Powered By Blogger

måndag 29 oktober 2012

I just need to know im here with u



Hej,idag är det måndag och jag är på Åland,alla veckodagar på Åland suger, för lilla Mathias "missar" alltid bussen,vilket betyder att jag som ändå inte gör något måste bli väckt och pallra mig upp för o se till att han kommer till skolan.
De är så kul,speciellt när man ändå känner sig helt slutkörd och skulle göra allt för att bara få sova lite.

Ska snart fara in till stan och träffa mamma, sen ska vi gå till banken och efter det luncha:)
Senare idag ska jag träffa Johanna en stund :))
Och ikväll hoppas jag väl på att jag får komma med pojkarna och träna,annars får jag väl tvinga med mamma.Men de lutar väl mest mot träna med mamma lr skita i de, för vem vill följa med om man vet att ingen egentligen vill ha med en där..

Veckan är iaf kort, och jag har bara höstlov i 3 dagar,och jag känner att jag inte kommer få något gjort de dagarna.
Jag ska ut till farmor,vilket förmodligen får bli imorgon?Då kan jag träffa mommo,moffa och lellsko på samma gång!
Ska försöka träffa anki och gosa bebis någon dag/kväll beroende på om pojken vill med eller inte,högst antagligen får jag göra det också själv,men va gör nu de så länge jag får gosa bebbe :))


Nej men om jag sku ta och klä på mig nu då,så kanske jag hinner tanka fören jag träffar mamma också.
Och så sku jag mer än gärna kunna sluta vara så här äckligt känslosam ang allting!
Men de är väl så de är att vara flicka:p 

Puss och kram skumbanan:)

Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar