Powered By Blogger

tisdag 16 oktober 2012

just a kiss






Igår var jag trött i skolan orkade inte göra så där jätte mycket extra, handlade med patricia efter skolan och sen tog de ett tag fören jag orkade laga någon mat,hade så ont i magen och mådde så konstigt illa :s
Fick i mig lite mat till slut iaf , sen somnade jag ganska snabbt efter de.
Sov 12 timmar inatt så jävla skönt!!! Var så trött igår så jag kom inte ihåg när jag brukade ha klockan o ringa när jag sku upp o duscha,så jag la den på 7:p
Brukar vanligt vis ha den på halv 8 när jag ska duscha , men nåja jag hade en timme på mig att bara sitta och göra ingenting alls imorse,de var ganska skönt de med, pigg var jag iaf :)

Nu sitter jag me på engelska lektionen för att jag inte har något bättre för mig.
Längtar inte efter att ha samma lärare från 12.00 - 16.20 , men nåja de är väl bara att bita ihop och försöka vara intresserad...

Kommer förmodligen vara dödare än dödast idag, men imorgon har jag psykologiprov, som nästan ingen har blivit godkänd på så man är ju tusen gånger mer nervös nu än vad man var förut.
Vilket betyder att jag får plugga sten ikväll....fiii säger jag bara kommer aldrig att orka....

KissKiss
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar