Powered By Blogger

måndag 22 oktober 2012

känslor om livet,och alla tråkigheter de har att ge,over and out!

How do you do, do you do, the things that you do. 
No one I know could ever keep up with you. 
How do you do! 
Did it ever make sense to you to say Bye 
Bye Bye? 
How do you do, do you do, the things that you do. 
No one I know could ever keep up with you. 
How do you do! 
Did it ever make sense to you to say Bye 
Bye Bye?


Hej,jag skulle bara vilja säga några ord och fråga dig några frågor.

Jag vet att du vet vad du gör,och att du tror att du har lyckats, "men baby där haru fel"
Saken är den att "you can try but you a´int gona break me"
De tar i,de känns varje dag,men du kan inte vinna det här.
För att,
Behöver du en annan förklaring?
Jag tycker nästan synd om dig ibland,fast de är de sista jag någonsin kommer göra.
Somliga tror iaf att pengar växer på träd,
men inte ens så är det lilla vän.

Jag minns alla gånger min far har blivit arg på mig (min far är inte som alla andra,men somliga saker uppskattar jag till slut när han säger )
Jag fick iaf inte gemföra mig med dig,bara för att du fick allt du peka på så kunde inte jag få de. Bara för att någon har ett arv att leva på som det nu längre inte är mycket kvar utav.
Tänk va mycket man hade kunnat spara och lägga undan ist för att kasta bort på bortskämda snorungar?

Men himla glad e jag för de, tänk om jag hade fått allt som jag hade pekat på,då kanske jag hade varit precis som dig idag?
Och de hade varit och är min största mardröm!
För jag har fått leva och klara mig själv,självklart har jag fått pengar om jag verkligen har behövt,men jag har inte fått de dyraste jackorna, snyggaste skorna,nya skor till den o den festen bara för att de gamla hade jag ju sist. 
Ist har jag lärt mig vad pengar är,jag har lärt mig att jag inte kan köpa de där byxorna fast jag absolut vill ha dem,nej för då har jag inte pengar till mat ist.
Jag har också lärt mig att ta hand om mina vänner, att de är värda mycket mer än en näve lera.
Jag har lärt mig att de finns så mycket mer i livet än att kasta skit på andra, och bara njuta av att förstöra för andra.

Jag förstår inte glädjen i att försöka förstöra för andra bara för nöjes skull.
Även om han skulle lämna mig för att jag beter mig illa mot dig, så tror jag aldrig att han igen skulle sjunka så lågt som till din nivå.
Jag tror inte att han någonsin kommer villa ha dig,om du inte har en chans varför fortsätta? Bara för att fittas?
Det är sjukt och de är allt jag kan säga om dig.


 
Guess what? 
Du lär få vänta jävligt länge till om du ska fortsätta i de här spåret, för ingen verkligen ingen vill ha en falsk vän.
Det kommer en dag då alla inser vilket misstag de gjort som stannat vid din sida,och vilket grovt misstag de gjort som aldrig lärde känna den där flickan som var så himla elak och "kunde ta ditt liv".

Jag föll för din falskhet,jag valde fel spår, men jag lyckades ta mig därifrån fören det var försent.
Nu har jag lyckats ta mig in på rätt spår och till och med lärt känna tjejen som tryckt ner dig, och jag får inte alls samma känsla om henne som du har beskrivit.
De e synd att snacka så mycket skit och kasta så mycket skit på människor som absolut inte förtjänar det.
Jag vill inte veta vilka mer som kommer behöva vara med om de, för de får mig att må så dåligt.
För jag kan inte förstå hur man kan bara kasta o kasta o kasta o kasta skit på folk som faktiskt inte gjort något ?
De kommer igen de här med att de är så sjukt de är allt jag har o säga!
Har så mycket ord jag bara vill ha ur mig,men hur jag än formulerar mig så slutar de med att allt är så sjukt,allt som har med dig o göra är så sjukt, och gör mig så illamående.

Människor är värda så mycket mer!

Efter som att du behandlar mig illa väljer jag att inte behandla dig alls.
Men efter som att allting du gör förstör mitt liv,och repar stora skråmor i mitt hjärta.
Så skulle jag nästan kunna gå ner på knä och be dig om att sluta,be dig att ta ut din rostiga spik du har i din hand och slänga den i sopkorgen för att mitt hjärta klarar inte hur många djupa repor som helst på en och samma gång.
Du vet precis hur jobbigt jag har haft de i mitt liv, och då trodde jag du var där för mig,men tydligen var du inte det.
Men att du  inte var där då betyder väl inte att du behöver vara där nu? 
Du var inte där när jag behövde dig,men du är där nu när jag absolut inte vill ha dig där?
Då är du här och trycker mer o mer och kan inte ge dig, jag kan inte förlåta dig för vad du har gjort, de kommer jag aldrig klara av, så stark kommer jag aldrig vara.
De kommer mer och mer varje dag, som bara tar tillbaks varje känsla av medlidande jag någonsin kunde ha byggt upp.

Han e allt jag vill ha,allt jag sökt efter så länge.
Han gör mig lycklig,han gör mig glad.

Jag trodde aldrig att jag ville de här från början,jag trodde inte att det skulle funka.
Jag var absolut inte redo,men då var du där och stöttade och sa saker som att han svarar no i sinom tid.
De kom en dag då du sa att du inte ville höra om vårat sexliv, varför inte,både som killkompis och tjejkompis så pratar man om sex med varandra, de var även den dan jag förstod varför du inte ville höra om det.
Jag förstod att du egentligen ville ha honom för dig själv.
Men du gav upp den chansen och du får stå ditt kast, för du är så långt ifrån värd honom som man bara kan vara!

Dit jag vill komma är att jag älskar honom,och jag behöver honom i mitt liv för att må bra,han är min och han kan vara "the one". Det är honom jag vill leva med,bilda familj med,leva lycklig med.
Förstår du att jag har äntligen,efter alldeles för mycket sökande hittat den här killen som är precis vad jag behöver.
Som kan få mig glad när jag allra mest bara vill vara arg och skrika och slå!


Can i please just keep him?

Kan jag få ha honom för mig själv?
Jag ber dig om den lilla saken.

För jag kan faktiskt inte dela honom med dig.
Jag skulle faktiskt så gärna vilja ha honom för mig själv.

Den här texten är endast för att jag behövde skriva av mig, men är de något du vill att jag ska berätta mellan 4 ögon så gör jag de mer än gärna, bara fråga.


Nu vill jag verkligen sova mer än något annat,har inte fått göra de på en hel vecka nu, och sen kommer de här upp till på de.
Ikväll har jag gråtit och är nu så gott som helt slut i min kropp och i mitt huvud.
Men ändå var det något som fick mig att inte kunna sova.

Godnatt mina vänner och inte så mycket mer till vän:)
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar