Powered By Blogger

lördag 20 oktober 2012

Godmorgon alla :)

Idag är en bra dag,för jag fick vakna bredvid min älskling :)
Sömnen var dock lite värre :/ dumma dumma dumma att jag inte bara kan få sova? :(
Nåja jag får iaf ha min älskling här, så då kvittar de mesta andra :)
Älskling är trött och ligger o sover änu, själv har jag diskat och lagat en paj, mums!!!
Fast vi var nog nästan uppe med tuppen, vi har till och med badat idag, men jag tror att joel sover alldeles för lite i veckorna...så jag känner att jag vill låta honom sova när han är här,här som han iaf får och kan sova om han vill.
De blir väl bättre så fort han flyttar hem igen!:)
När nu den dagen blir,men man hoppas ju på att de skulle vara redan imorgon men att sån tur har man inte:p
Nej men en vacker dag blir det nog, de e väl mest han själv som lider utav det så att :p

byyyyyyyye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar