Powered By Blogger

tisdag 9 oktober 2012

Hejsan,idag har jag varit väldigt duktig!
Jag har gjort 3 arbeten och lämnat in,de har nog aldrig hänt förut i min världshistoria iaf :o
Men jag tror att de var för att jag vart så jävla arg där på morgonen så fick jag någon kick och tog ut de på arbetet ist :)
Somliga människor borde faktiskt lära sig vad hänsyn och respekt är ,människor som inte vet de är något utav de värsta jag vet!
Men somliga kan inte bättre tyvärr :/

Efter skolan var jag och patricia upp till gymmet igen, vi körde på riktigt jävla hårt ikväll, så kan ju inte säga annat än att vi var duktiga!!

Så den här dagen har varit bra,och jag känner att det var länge sen jag var så här duktig:)
Men de gör mig glad att veta att jag kan  bara jag hittar motivation.

Nu ska jag ta en tidig kväll!
Nattis


Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar