Powered By Blogger

torsdag 18 oktober 2012

Hej,ikväll har jag ingen motivation alls till o blogga,har en sån sprängande huvudverk så att jag skulle vilja dö nästan!
Dagen har i vart fall vart jätte bra, först färsna där jag värkligen känner att jag hör hemma! Sen hem o vila lite och sen gymmat som en jude med patte!

Är så trött på att jag inte sovit ordentligt en ända natt den här veckan...helt sjukt!

Imorgon kommer iaf min kärlek hit så då hoppas jag att jag kan sova skönt hela helgen, kunna känna mig trygg åtminstone :)

De e alldeles för mycket utkomster i mitt liv nu också,e de inte de ena så e de de andra!
Bilen behöver lagas, +nya vinter däck,vindrutetorkare. behöver nya arbetsskor och ja de var väl ungefär de som var måsten iaf, får sån ångest för att jag inte vet hur jag ska ha råd med allt + att leva själv också....
Ja skolfotot och studentmössan ska betalas också... hör väl också till måsten i guess.
allt e bara jobbigt,jag tar tag i det någon dag när jag kanske orkar tänka på de....

god jävla natt!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar