Powered By Blogger

tisdag 23 oktober 2012

Tjäääna

Hej hallå alla vackra och mindre vackra :)
Idag är mitt humör värdens cp, steg upp tidigt imorse,har inte ätit så mycket vettigt och jag är trött:p

Har haft plugg dag idag, och bara kört på så att man har dött!
Först i skolan och sen hos patte, så de känns som att man inte ha fått mycket till rast idag!

Nu sitter jag och patte hemma hos mig,jag har just försökt packa lite, är sämst i hela världen på att packa tror jag,jag bara går runt o vimsar o säger vad jag ska ha men sen tar jag nå annat och glömmer helt bort de jag egentligen skulle ta,men nu efter mycket om och men så kanske jag har med mig allt!:)
Ett väldigt stort kanske, vafan har jag med mig egentligen?
Mat,ett par byxor ,en tröja,tandborste,ficklampa och toapapper i stort sätt, haha men va sku man mer behöva? :o
Jag vet ingenting!
Men de ska väl bli bra,de ska bli kul iaf, dock så undrar jag väldigt mycket om jag har mina joggingskor i bilen lr inte, om inte så är de på åland och de skulle ju vara himla kul!
Men värre saker händer väl!

Nu till patte och övernatta :)))))))

kisskisssssssssssssssssssssssssssss
Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar