Powered By Blogger

torsdag 4 oktober 2012

Praktik:D

Hej,idag har jag varit på färsna 4h gård,helt underbart!
Jag trivs som fisken i vattnet!
Finns det något härligare än när folk tycker om och uppskattar att man är där?
Idag var den en som sa "det är så härligt med dig rebecka"
Man blir så glad när folk tycker att det är kul att jobba med en:)
Helt underbara människor där,jag är nästan lite arg på mig själv för att jag trodde det skulle vara läskigt,när människorna är hur underbara som helst!
De är som vanliga människor,bara de att de är tusen gånger gladare,och sprider så himla mycket glädje :))
De gör mig glada :)

Imorgon kommer min älskling också,kan inte bli mycket bättre:))

Idag har jag även varit duktig och städat massor!
Har damsugit och skurat golven,de känns skönt nu kan jag lova!
Det känns alltid mycket bättre när man har redigt,det är bara alltid lite jobbigt att ta tag i de,men gud så bra de känns efteråt :)

Idag är jag en glad tjej:))


Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar