Powered By Blogger

tisdag 30 oktober 2012

hey little fighter


Imorse blev jag väckt av min älskling,som gjorde min morgon till den bästa av alla :)
Jag älskar att han inte kan hålla sig ifrån vissa saker ;)
Jag ska nog skatta mig lyckligt lottad som får ha honom,de är inte alla som har någon som honom (:

Efter som att jag blev väckt,så blev det ingen tidig morgon idag,vaknade för en halv timme sen kanske.
Så nu ska jag se om jag får något i magen och sen ska jag bege mig ut till hammarlanti :)))
Har hänt mycket saker där sen jag var dit sist har jag förstått,tror fortfarande att jag kommer få mitt badkar där :D
Lycklig tjej!
De e sjukt vad glad man kan vara över ett badkar, egentligen är det inte så vesentligt med ett badkar,jag skulle bra klara mig utan,men de är en så härlig känsla att få ligga i varmt vatten o bara slappna av,och inte frysa :)

Sen blir de lite middag hos sofia med alla pojkarna :)
Efter de tänkte jag pallra mig ut till min pojkvän som tänkte vara duktig och slita med lägenheten :)
Han e duktig!:)

Och imorgon blir de sverige över en natt, vill inte,men de e  bara o bita i de sura äpplet och dra på sig ett leende :) Efter som att allt hänger på de så finns det inte mycket annat o göra,de e tur att alla är trevliga och att jag trivs eller trivdes åtminstone :)
Ska självklart bli kul att träffa alla barnen igen!:)

Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar