Powered By Blogger

onsdag 31 oktober 2012

i got a thing for u.

Hejsan alla glada och ledsna:)
Jag är åtminstone glad idag,hoppas många andra också är det :)
På båten imorse träffade jag hanna,en gammal klasskompis,även min bb kompis,så jag hade inte så tråkigt :)

Kom till kvisthamra och möttes av mitt favoritbarn,som jag har följt från dagis till,0an ,och nu går hen i 1an, de är underbart att se hur folk utvecklas,och även hur somliga saker sitter kvar.
Personalen var underbar som de alltid har varit,och idag kände jag verkligen att jag ville vara den där "fröken" som jag varit två år tidigare.
Kände att de nog var de jag ville göra i mitt liv,jobba med yngre barn.
Men sen kommer man till de där att jag älskar barn och vill jätte gärna arbeta med dem,men de där med att mest bara vara stilla hela dagana i sträck är inte riktigt de jag brinner för.
Men jag älskar ändå på något vis att vara "fröken" på dagis,skolan och fritis, måste väl vara min kärlek till barnen :)

Ikväll har jag träffat marinis,jätte kul!
Sen har jag inte gjort så mycket ,speciellt inte de jag borde:)
som vanligt hihi:)

Efter att ha varit fröken idag och ska vara imorgon,så ska de bli skönt att få komma hem och vara bra älskling igen:)
Jag älskar min "roll" som älskling,och jag älskar min pojkvän för att jag får vara hans älskling:)
:)
:)

And i want it with u 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar