Powered By Blogger

måndag 22 oktober 2012

Måndagdentjugoandraitionde.

Hejsannnnn,
jobbig dag i skolan med alldeles för mycket håltimmar som vanligt på måndagar..
Idag har jag varit så trött och inte hittat fantasi ti o gör nåt på hål timmarna heller så de var ju lite bittert.
Men jag har iaf myst i skrubben nästan hela dan :)
Efter skolan for jag och patte och åt,gott kan jag lova!!! 
Sen kikade vi in en sväng på roslagsjärn, satt oss ner vid ett bord och bläddrade i pärmar, de finns så mycket och det måste bli så rätt så de kan inte vara lätt, men de finns mycket fint :) dock även mycket som är mindre fint :p

Efter de for vi och köttade på gymmet, kan lova att jag är mör just nu! Ikväll är jag stolt över mig själv vad jag har åstadkommit :)
När jag är motiverad då e de bara att köra på! Då kan inget stoppa mig :)
Jag minns hur de va när jag spelade fotboll,de var bara att köra på,för man var alltid bättre än motståndaren, den fick aldrig komma förbi,du fick aldrig ge upp.
Saknar fotbollen väldigt mycket somliga dagar, de var passion de!

Nej nu blire lite serie time och sen sova tajmmm:) 
Natti natt små och stora :)

Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar