Powered By Blogger

torsdag 25 oktober 2012

it´s really good to hear your voice say my namn,it sounds so sweet,coming from the lips of an angel









Har haft de bra på vandringen, duktigt ont i knävecken dock!
Har vilat nästan hela dan, förutom när jag var och hämtade kakorna som vi ska sälja,sen åt jag en MC flurry på donken med jessica ,sen for jag hem och jag har vilat o vilat och vilat !:)
Blev tyvärr väckt, men jag har åtminstone packat ihop de jag behöver ha med mig nu tror jag:s efter soma tt jag är sämst på att packa så får vi väl se vad jag saknar sen :)
Har burit ner de mesta till bilen också, har svårt att förstå varför det alltid blir så mycket saker, men jag hittade massa tvätt till, och post har de kommit också, och så har jag alldeles för mycket skolsaker !!!
Ska försöka sova just så att jag orkar stiga upp lite tidigare imorgon bitti och diska :o good girl..

Imorgon blir det att vikariera, äntligen börjar de rulla in lite pengar !:D
De hade tydligen massa till förslag på vikariat tider åt mig, ann sa att jag iaf sku ha råd me julklappar i år haha!:)
Är väldigt nyfiken på när de tiderna är! Förstår inte riktigt när de skulle kunna vara fören julen:s 
Men nåja sålänge de rulla in pengar så kvittar de väl vilka tider det är :o
Jobbar iaf lång dag imorgon, sen tänkte jag försöka ta mig till gymmet och kötta lite, och efter de blir det väl en lång och mysig tripp till grisslehamn :)
Jag kör hellre bil lite längre än åker båt lite längre :) Jag älskar min bil,fast jag blir lite ledsen på den när allt inte funkar som de ska,men den går fort och är pigg,precis som jag vill ha det !
Tror de är så med alla saker jag har/haft :o
Samma sak med hästar, de ska vara pigga och gå fort :)

Sen vetniiiiiiii:D när jag kör i land i Eckerö, så är det inte länge kvar till jag får träffa min kärlek :D:D:D
Saknar alltid honom så enorm i veckorna, och önskar alltid att varje vecka gick snabbare än vad den gör.
Men höjdpunkten på varje vecka är alltid fredagen, när jag vet att jag äntligen får träffa honom igen :)
Pussa på honom och kramas med honom, få känna mig trygg i hans famn,få känna värmen från honom när han sover bredvid mig.
Han är så det bästa jag har, och jag är så lycklig över att jag har hittat honom!
Jag älskar när han är glad,då blir jag också glad,men jag ogillar när han är sur,ledsen eller arg, för då blir jag också deppig :( 
Det ska bli så underbart att få sova med honom 5 dagar i rad nu, få vakna upp bredvid honom, få min morgon puss och ett jag älskar dig fören han far på jobb.
Få min godnatt puss på kvällen.
De finns inget bättre än den tiden jag får spendera med honom, jag är så lycklig så att jag nästan kan börja gråta,hur kunde jag ha en sån här tur i mitt liv?
Hur ofta får man höra av någon att "jag vill att du ska ha ett hem när du kommer hit till sommaren "
Jag tycker verkligen om mitt liv med honom, och kan inte vänta på att de ska utvecklas änu mer!

Ska hämta mammis imorgon när jag kommer hem också, hon ska ut på galej efter jobbet tydligen, jag tycker om min mamma, och jag saknade henne så mycket när jag skulle packa min väska till vandringen!
Och änu värre var det att komma hem till en tom lägenhet och i sin ensamhet lägga sig ner och kvida och frysa och nej usch!
Men jag gjorde mitt val att flytta därifrån,men varje dag inser man också varför föräldrar inte vill att man ska flytta hemifrån så tidigt.
Men jag flög ut ut mitt bo för många år sen, och på något vis så är det ändå det bästa jag kunde ha gjort, även om det är tufft ibland.
Men jag klarar mig, jag har mitt eget liv nu,och om kanske inte allt för länge till och med en egen familj.
u never know.

Nä nu ska jag försöka nassa lite!
Rebecka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar