Powered By Blogger

tisdag 9 oktober 2012

Lite bilder från helgen

Hejsan,nu kommer en lite bilder från i helgen:)



Först fick vi lägga oss i varsina sängar där fick vi massage och sedan ansiktsbehandling :)
Efter  de gick vi badrock o handuk o tofflor som vi skulle klä på oss och sedan gå till poolen:)
Fick frukter och färskpressad juice som vi åt o drack i poolen.
Toaeletten var ganska mysig tyckte jag :)
Men poolen var underbar!:)
Och älskling var också underbar!:)
Det var inte så svårt att hitta heller,men jag skulle nog aldrig ha hittat själv:p de e tur att jag har en man som är duktig på att hitta:)


Igår efter skolan for jag och tränade med Patricia,vi var duktiga som bara den!
Hoppas att man kommer sig igång nu bara!Att de inte blir o fara bara en gång o sen orkar man inte mer:p
För jag ska träna så jag får en snygg kropp nu ;)

Nu ska jag dricka upp min oboy ta på mig byxorna och så småning om börja rulla mot skolan i volvon,troligen sista dan.


Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar