Powered By Blogger

måndag 1 oktober 2012

förstaoktobertvåtusentolv




Idag är det första oktober,snart är vintern här!
Hösten kan vara mysig,men det är inte så mysigt när det är såhär jobbigt kallt :(

Men idag vet ni flickor och pojkar så kan jag berätta att min flitighetslampa har lyst och gått på högvarv!!!
Fy vad jag har varit duktig idag alltså,dan har till och med nästan gått fort för att jag har gjort något hela tiden.
På min äckliga håltimmar så jobbade jag och slet med skolarbete,fick klart det och gud vad jag skrev!Blev nästan 3 dataskrivna sidor när jag var klar.
Så jag känner mig ganska duktig,fick även beröm för en uppsats som jag skrivit,som var jätte bra fick jag höra.
Allting känns så mycket bättre när man får beröm,motivationen stiger också!:)

Imorse var jag och lämnade in min pärla:(( ska vara utan henne nu i åtminstone en vecka,lite sorgligt :(
Jag gillar henne när hon går så fort,de går bra att gasa nämligen :)
Men som hyrbil fick jag en volvo v70 från 2011!
Gissa om jag tappade hakan då iaf,men den e rätt fin faktiskt,och den ser riktigt stilig ut inuti.
Nackdelen är att det är automat,men man vande sig rätt snabbt med det.
Men min vänster fot och högerarm har lite tråkigt när jag kör :/

Efter skolan handlade jag med p och sedan lagade vi mat här,vi köpte färdig kyckling från coop, inget jag rekomenderar..kycklingen var rosa,inte helt okej!
Men riset och såsen var åtminstone god :)

Får se om jag fortsätter skriva något lite senare,nu ska jag ner och träffa v en snabbis och sen vila/plugga/städa,finns mycket som skulle behöva göras!



Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar