Powered By Blogger

tisdag 13 november 2012

AAAAAHHHHHH, köttar sönder i skolan!!!!

Har "slarvat" ihop en redovisning för att förhoppningsvis på mvg i natur och fritidsliv lr va kursen nu heter?
Sen skulle de skrivas en loggbok ang varndringen också, de har jag också bara slarvat ihop!
De e så jävla grymt mycket kaos just nu!!!
De ända man kan göra är fan bara att kötta !
Imorgon har jag psykologi prov och jag har inte hunnit svara ens på alla frågor änu för att jag har haft så mycket andra prov o skit som jag har satt före,så ikväll vet ni var ni hittar mig iaf! Framför datorn med passa äckliga frågor och skit som ska besvaras...
Kopiatorn e sönder ,tredje veckan nu, jag tar mitt liv på de:o
Jag måste ju få skriva ut mina arbeten, de känns mycket bättre då, som om att jag har mer ordning på allt.

Men jag känner mig rätt duktig nu ändå när allt har gått någorlunda bra :)
Men jag köttar som en liten jude sen också ska ni veta :o

Fyyy nu ska jag kika på astridlindgrens filmklipp med min grupp och se om vi får ihop de så som det ska vara också, så allt bara kan bli klart!!! och sen redovisas och trycka ett fett jävla mvg på de!

Vi ses i graven mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar