Powered By Blogger

torsdag 22 november 2012

Tre saker jag inte förstår mig på: Pojkars sätt att tänka,hur de kan bli så oredigt hela tiden och varför tiden går så fort när man har roligt och så långsamt när man har tråkigt.


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: 2 burkar som de står en dator på


Tre saker jag gör just nu: lider,de här och andas


Tre saker jag vill göra innan jag dör: Jag vill ha barn,delta i NM, något farligt så som hoppa fallskärm lr dylikt.


Tre saker jag kan: Laga mat,sova ,rida


Tre saker jag inte kan: köra pv,äta räkor/kräftor, räkna matte.


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: din mamma ,din flick/pojkvän ,dina vänner


Tre saker jag skulle vilja lära mig: att städa med jämna mellanrum (inte göra de så oredigt), lära mig 
hur jag är mogen i hans ögon , att prata och utveckla saker så att andra förstår precis hur jag känner och kan leva sig in i min situation.


Tre favoriträtter: Kyckling,ris och currysås. Kycklingsallad. marinerad grisinnerfileé och potatisgratäng lr nypotatis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar