Powered By Blogger

måndag 5 november 2012

Kiss my assssssssssssx

Tycker att jag har varit jätte duktig kväll och pluggat, har ändå faktiskt svarat på 18+17 frågor så de är ju endel, dock kan jag inte frågorna riktigt :p
Är sjukt nervös inför provet imorgon,undrar riktigt hur de ska gå,med tanke på att det är ett av mina sämre ämnen, eller egentligen inte de är väl bara de där att de inte gick så super i högstadiet :p

Är bara så trött på alla prov,redovisningar,inlämningar osv nu, så att jag inte ens orkar gå och kissa fast jag tror jag nästan kissar på mig om jag rör på mig.
Klockan är mycket,jag vill bara sova,men de går inte har så mycket kvar.
Det är så mycket man vill här i livet,men så lite som går :o
Har kommit fram till de extra mycket ikväll,satt och kikade på horsshowen,biljettpriser osv,nej de ser ut som att de inte blir någon sådan i år heller tyvärr.

När jag blir stor vill jag bli rik!
Fast hellre är jag lycklig än rik!
Tänk om man kunde ha den lyckan att man kan vara både och så samma gång :o

Nej fy fan godnatt lr något liknande!

Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar