Powered By Blogger

söndag 4 november 2012

But I can't right now so baby kiss me thru the phone, I'll see you later on Kiss me thru the phone, see you when I get home

Nu är jag hemma i Sverige igen,utan min kärlek :(
Nu har jag varit med honom många fler dagar än jag brukar, så de kommer nog bli en sån härn vecka som det är lite extra jobbigt igen :/ 
Men man får väl tänka positivt, sen när jag träffar honom igen kommer det att vara de bästa av allt!!:)
Och de är bara lite mer än ett halvår lr ja typ 8 månader tills jag kan flytta hem till honom och få lägga mig och vakna upp med honom varje kväll och morgon :)
Jag är så lycklig över att jag har honom,han får mig att må så bra även om de ibland är motsatsen också,men det hör väl till i guess :) 
I huvudsak gör han mig iaf till den lyckligaste tjejen i världen, och jag tror inte att jag kunde ha hittat någon mycket bättre!

Inatt sover jag hos Patte,var väl länge sen vi båda var ensamma nu så lite sällskap är ju alltid skönt!
Var asigt att köra från båten och till båten också för den delen,men jag kom iaf fram före alla andra även om jag inte hade någon aning om var jag var,för att jag inte såg något som var på sidan av vägen, såg de vita stäcken iaf haha!
Nej fi för att ha bil och körkort ibland!

I fredag var jag med älskling & mamma till min gudmor och hälsade på hennes bebbe, så himla söt!!!!
Alla som känner mig vet väl hur mycket jag älskar bebisar!!
Jag e så sjukt jävla bebis kär alltså, jag bara längtar tills den dagen jag får min alldeles egen lilla bebis,cant wait!

Och i lördags var vi ut till lägenheten och satte upp väggar,jag fick hjälpa till att rita,skära och skruva :))
Jag älskar när jag får vara med och vara delaktig i saker,lika så beslut.
Och det är underbart när ingen blir arg på en om man råkar göra lite fel i misstag.
Önskar bara att de hade kunnat gå lite fortare med hela lägenheten, men jag vet att allting tar sin tid.
Skulle bara vilja bo med bara min pojkvän igen, och kunna göra vad vi vill när vi vill osv ;)
Men de kommer väl inom sinom tid :))

Nu ska jag nassa:))))))))))))))))))))))))))))))))
Puss o kram
Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar