Powered By Blogger

söndag 11 november 2012

mamamammam papapappapa

Hej,nu har jag inte uppdaterat på ett tag,gör väl aldrig de när jag är med min älskling :)
Min älskling stod iaf och bankade på min dörr i torsdags kväll,jag var så arg för att jag  tyckte att han inte hade svarat vettigt på mina frågor under dagen. Hade lite feber också så jag la mig tidigt,och sen när de bankade så trodde jag först att grannarna knackade på väggen för att jag hade för högt ljud på datorn (hade samma som jag alltid har) sedan vart jag arg på grannarna för jag trodde att någon knackade på deras dörr,så jag vart arg för att de inte öppnade.
Sen fick jag ett meddelande "ska du inte öppna?" vart helt chockad och fattade ingenting, gick och öppnade dörren iaf och där står han, min alldeles egen kärlek :))

De är så elakt att han kan överaska mig o att jag inte kan överaska honom :(

Vi har inte gjort mycket den här helgen,vi har mest bara varit inne,
i fredas var vi till max i arninge för att älskling inte gillar mcdonalds ;)
I lördags kikade vi på lite tapeter,var ut och åt och sen hälsade på carrolarro :)
Annars har vi mest bara varit inne, och jag kan lova att de har på något vis varit skönt,men ändå känns det lite konstigt att vi mest har varit inne :s
De va så mycket som vi "skulle göra" men så blev det inte :)
Men efter den här tuffa veckan i skolan så kanske min kropp behövde den här psykiska vilan,slippa tänka så mycket och bara få chilla ?
Jag ogillar verkligen skolan och den tar död på mig,ska bara försöka komma ut i år sen är de skol paus kan jag lova!

Man brukar säga att tiden bara rinner iväg när man har kul, tror att jag måste ha haft jävligt kul i helgen då.
För jag tycker verkligen inte att de känns som om att alla dessa dagar har gått,de är helt sjukt att det redan är söndag tycker jag!
Men de e också sjukt hur mycket man kan älska någon,glömmer väl bort både tid och rum när jag är med honom.
De är också väldigt skönt med att inte ha några måsten, att vi kan ligga och dra oss,lr bara ligga inne och inte bry oss alls om vad klockan är när vi är här.

Livet är gränslöst,och kärleken är stor ! 

Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar