Powered By Blogger

måndag 26 november 2012



Hej alla,har haft en bra helg med pojkvän och vänner :)
Idag tror jag att min pojkvän faktiskt älskar mig,för idag kör jag hans bil :o
De är lite läskigt med tanke på hur fin och ny den är, men man känner ju att han litar på mig iaf som låter mig ha den:)
Ska just precis åka iväg och träffa madde och kika på lite färger, för idag ska jag tydligen ha bestämt vad de ska va för färger på två väggar i lägenheten :s
Och så ska jag tänka på att de ska bo andra där också, inte riktigt min grej ;)
Men de blir säkert skit bra i slut ändan!!

Den här dagens ledighet kan jag lova att behövdes , kanske orkar med något i skolan, är ju bara två dagar i skolan den här veckan, och bara en dag på praktiken :( Jävla studentmassa nej jag jobbar hellre och tjänar pengar...fiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar