Powered By Blogger

torsdag 1 november 2012

and i never gonna let u down





Ikväll ska jag och klippa av lite hår :)
Sitter o väntar på att den sista halvtimmen på båten ska gå fort!:)
Har haft en bra dag med mycket pyssel,lugna och bara några få barn,dock inte så bra mat så huvudverken börjar komma lite, och så gungar det endel på båten också.
Men va sku nu de göra om 100 år?:)

Blir mycket körande för mig nu ikväll och imorgon, jag kunde ju ha passat in de lite bättre,men vafan jag gillar sund så de gör inget att de blir två dagar i rad :)

Och jag har skadeglädje som tusan nu! hahahahaha
Skulle mina vänner madde och karin vara med på båten nu så skulle de nog båda två ligga och skratta som små judar :)
Alla som går trillar nästan omkull för att du gungar, de var just en "man" som ramlade in i mitt bord haha!
Vem älskar inte vågor ;D 
De e så fult när folk ramlar omkull bara för att de gungar,men de kan vara svårt de där med balans, jag vet att de kan hända mig själv också,men då skulle jag bara ligga kvar och skratta!!!
Nä de e roligt att leva och jag är trött :)

puss och kram
Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar