Powered By Blogger

onsdag 7 november 2012

anywere i looking now

Godmorgon,
Den här morgonen vaknade jag upp med feber och när jag snöt mig fick jag näsblod...
Vad fan händer ? :s
Jag har blödigt näsblod en gång förut i hela mitt liv,och de va när jag var liten och slog näsan i ett bord.
Nåja jag kände mig ganska tvingad till att fara till skolan pga att jag har 1 prov och en redovisning idag.
Så de var bara att fara,men hit tills har de börjat bra iaf!
Började med att dansa lite street dance :D Så jävla grymt!
Skoja inte om att lärarkandidaten växte i mina ögon när han ställde sig och började dansa street dance,så jävla snyggt!
Nu har jag håltimme och ska öva lite på provet,och idag är också veckans sista dag i skolan!!!!
GULD SOM FAN!
Och efter den här veckan tror jag att de är lite lugnare i några dagar åtminstone, har psykologiprov nästa onsdag så det är väl inte så där jätte lugnt,för de lär ta flera tusen miljarder dagar att öva på,vilket jag inte har :p
Men det är bättre med ett prov i veckan är 3 åtminstone :)
Ska bli så skönt att kanske kunna leva lite också, har inte ens haft tid till o träna, men idag kanske man hinner om man har krafter till de,och om febern inte sitter i.

Men nu kör vi på som aldrig förr den här sista dan!!:)



Puss och kram















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar