Powered By Blogger

tisdag 6 november 2012

keeep smiling,keep shining

Hejsan,imorse var heller ingen underbar morgon,steg upp mot min vilja och hoppad i duschen.
Spenderade ungefär 3,5 timmat åt pluggandet igår, sjukt!
De är helt sant att jag inte knappt har någon aning om vem jag är mera, har aldrig i hela mitt liv ägnat såhär mycket tid åt skolan förut!
Men det är väl positivt att jag vänder till att bry mig om det igen,när det som alltid betydde mer och alltid tog upp min tid inte längre finns kvar.

Idag har jag iaf gjort klart redovisningen med jessica som ska redovisas imorgon... usch fy tvi och blä!
Skrivit klart en uppsatts och lämnat in till åsa ang könsroller.
Och nu "över jag på prov" ska just precis öva lite gran,känns fortfarande som att jag inte kan mycket,fast jag kanske faktiskt kan endel? :)
Vi får väl hoppas på det bästa bara, fast det kommer förstöra helt för min hjärna att ha två timmar religion först och sen skriva historia prov,efter som att de vi arbetar med i de ämnena är så lika!
Men vetni va?
De här klarar jag! :D

Fick vg i pedagogiskt ledarksap , blev godkänd i en kurs från 1an och hade bara små bearbetningar på insändaren i svenskan.
+ att jag jobbar på fredag! :)
Så det kan inte rulla på mycket bättre nu egentligen, de tjänar väl till att sköta sig i skolan i guess!
Men vad fan kan vara bättre än att få betalt för att "gå i skolan" de e sjukt vilken jävla tur man kan ha ibland alltså!:))

Nu har jag 2 väldigt roliga mattepapper,1 svenska novell + bokuppgift och en uppsats kvar som jag ligger efter med. Och inget utav det är från i år.så de bara minskar och minskar, älskart!

Tänkte även läsa rättskunskap nästa period:o får väl se hur de går :)

Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar