Powered By Blogger

onsdag 28 november 2012

Hej minna vänner:)
Idag är en sådär lagom sliten dag :p
Skippade en del utav min sovmorgon imorse för att jag älskar min pojkvän och gör allt för honom....ungefär därför.

"I love to sleep, but I love you more, then you will see that I love you pretty highlly"

For och kikade på lite färger efter som att min mamma proppar in dumma ideér i min älsklings huvud...
Har inte hört något mer utav honom idag,men jag tror att de är klart i färgvägen nu åtminstone,de känns mycket närmare när de börjar prata om färg på väggarna :) Fast det är en hel del kvar änu, men de kommer väl inom sinom tid det också :)
Längtar iaf väldigt mycket till o få flytta in! :)

Hade prov idag, och det gick nog helt okej tror jag,är åtminstone godkänd och allt annat i kursen är ganska bra så med tur får jag mvg i kursen och med lite mindre tur så får jag vg, men godkänd blir jag åtminstone!
Tycker dock att de borde vara väldigt  många som inte blir godkända :p
Men där har jag ingen talan  tyvärr :)
Linda hade klippt ihop en jätte mysig film från alla våra grupparbeten som vi kikade på idag, myspys och sen pratade vi lite om morgondagen så vi ska till älvsjömässan på studentmässa, jag tänker ju inte gå någon högskola,så jag har egentligen ingen större nytta utav att vara där,men jag glider väl me ändå bara.
Sen hade vi filosofi, och jag ångrar mig inte att jag har valt de, det är chill men ändå inte. Lärarn e borta mycket verkar det som,vilket bara är till min fördel!!!! hihi surprise surprise! 
Och idag började vi med att göra ja inte så mycket alls haha,sen var de väldigt viktigt att vi sku hinna få rast så att vi sku hinna till cafet fören de stängde hahah,jag gillar lärarn!:) Efter de gick vi igenom svaren på alla frågor (fast många inte ens hade gjort dem) vilket bara var en fördel för mig med tanke på att de här inte är något som vi kommer ha prov på utan bara gå igenom :)
De kommer nog bli bra de här, bara vi inte har någon obligatorisknärvaro lektioner eller prov vecka 51.. de hade vart väldigt synd.

Efter skolan var jag och kirrade lite saker med patte,så nu kan jag chilla resten utav veckan om jag vill,men det blir en hår helg ist och inte så där jätte mycket nöje i guess,men sånt är livet! Hade vart kul med en lugn mysig lillajul,men de blir nog inte så mycket lugn :p Om jag inte gör klart allt imorgon,vilket jag inte kommer orka med,de är för mycket att ta i tu med på en dag (säger jag som tänkt ta itu med de på söndag) haha man borde slå mig hårt ibland tror jag :)
Fy för mig.

Längtar iaf tills helgen, dels för att jag får träffa min kärlek och dels för att det är mysigt med lilla jul och någon liten klapp :))
Hade så grymt mycket velat gå på stockholm national horse show, har missat den flera år nu,men så är det när man är fattig studerande, livet suger ibland,men de får man leva med,de är ju inte hela världen,det är mycket man inte kan pga pengabrist, men å andra sidan så är det ju inte pengar som gör mig glad :)

Har kikat lite på skidresa och hotell nu igen, vet inte vad vitsen e efter som att ingen värkar så speciellt intresserad :p antar att jag gör det för att väcka hopp hos mig själv eller något liknande,det är också något som jag har missat flera år i rad nu och något jag så längtar efter att få göra,speciellt nu när snön har kommit.
Men de gör ju inte en mer peppad att allting bara kör ihop sig, först kom ett förhinder ,som man då försökte få saker o ting att funka ändå, men nu idag kom nästa...men även där har jag försökt på de att funka ändå på något vänster.
De blir mycket kortare,men för mig skulle de vara värt bara 1 dag,för att de är något jag älskar,men ja vi får väl se vad som händer med tiden,hoppe´t lär väl rinna iväg med tiden,som för det mesta :)
Men livet går inte under för det!
Jag har bara lite mer pengar kvar i fickan än om jag far. Och de är väl inte helt fel de heller,fast det gör mig inte lyckligare :)

Nu ska jag nog sova eller något och jag skojar inte om att jag blir arg om någon ringer och väcker mig!
De är de värsta jag vet att bli väckt när jag sover!! Något utav de värsta jag vet iaf!

Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar