Powered By Blogger

torsdag 8 november 2012

Hej,min dag har varit bra,som alla andra dagar på färsna :) Är dock lite ovan med att sluta fören det är kol svart ute,så allting blir jätte knasigt!
Skulle jag gå i skolan skulle jag inte ens ha slutat änu.

Var över till f&j en sväng efter praktiken,och pratade lite :)
Sen for jag och köpte en kyckligsallad och lite pärlbollar (dumt beroende) men jag har en känsla av att de kommer sluta med att jag sitter o äter en macka o dricker ett glas oboy till middag ändå :p
Känner tröttheten i kroppen,och orket är inte stort efter denna vecka.
Och fy usch vilken hemsk träningsverk jag har,kan knappt gå! och de måste ha kommit från street dansen igår :s

Imorgon är en stor dag!!
För de första så jobbar jag och jo idag har jag skrivit under avtal också:D
Men de är första dagen imorgon som jag jobbar utan ann lr katta :o läskigt,allt ska hållas koll på nu!
Men de där kommer gå som rinnande vatten,de är ju exakt samma uppgifter som annars :)

Idag var det även några klasser på besök,bara råkade höra att en klass var en 6a, känns som att de inte alls var länge sen jag gick i 6an:o tänk att man var sådär liten när man gick i 6an,och uj vad åren går! de var ju snart 6 år sen jag gick i 6an :o
De är sjukt :)

Imorgon är också en stor dag för att jag får träffa min kärlek på kvällen :D
Vet inte var när eller hur änu, vet väl hur jag vill,men ibland får man väl ställa upp för den andra också.
De handlar väl mest om att han ska vara glad och nöjd för mig, så jag kan ändra mig för att han ska få de på de sättet som är de bästa möjliga för honom :)
För stunden åtminstone,för jag har ju faktiskt en egen vilja också som jag inte helt av håller tänker skita i för någon annans skull, men ibland får man lov att göra de :)

Nej nu tänker jag vila!!!!!!
kisskiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar