Powered By Blogger

tisdag 20 november 2012

pretty little girls :)






Ikväll har jag och patricia varit till stallet och hälsat på, fick även busa lite med mina gooingar :D
Har verkligen saknat dessa underbara ungar ! Dumma skola som ska ta så mycket av min tid!
Alice har vuxit jätte mycket sen jag såg henne sist,och nu kan hon prata också,de kunde hon inte sist jag såg henne,det är så hemskt när de händer saker som man inte får vara med o uppleva:o
Visserligen är det inte mina barn,men jag vill ändå kunna ta del utav deras uppväxt, har varit med under nästan hela wilmas och Moas uppväxter och sett hur de har utvecklats, och de är härligt att se!:)
Wilma är redan 5 år,och det känns inte alls länge sen som hon bara var en liten bebis :o
Snart börjar hon skolan, nästa höst redan liksom, de e sjukt hur fort tiden går!
De börjar bli riktigt stor flickor nu,börjar ju snart känna mig gammal  haha:)
Nä jag älskar de där barnen så mycket, jag har fått komma så nära in på deras liv och fått varit med så mycket,helt underbart! 
Riktig busiga ungar kan jag lova, helt totalt galna emellanåt , och jag tycker att de ska bli så intressant att se när de kommer in i tonåren och se hur de blir då,med tanke på hur stark allas vilja har varit redan när dom var jätte små,och med tanke på hur mamman är :)
De ska bli så sjukt intressant att se!! Jag längtar verkligen !:)

Bäst utav allt är att jag kanske om jag har tur en vacker dag själv har en liten skit som jag får vara med varje dag av hens utveckling, de längtar jag faktiskt också lite till,men tanke på hur underbart de har varit att få vara med i dom här flickornas en par dagar i veckan bara :)

Men vet ni vad?:D:D:D
Imorgon har jag en lektion i skolan, och den börjar 14.30 och imorgon tänker jag inte ha någon klocka på alarm!! Imorgon är de sovmorgon så de bara smäller om de,inte bokstavligen ;)
Men de blir nog en tidig kväll ändå tror jag,för jag är så trött!

Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar