Powered By Blogger

onsdag 14 november 2012

breaking dawn 2 !

Kom just hem efter att ha sett breaking dawn 2 på bio, grym film ,man vart helt totalt jävla uppslukad.
Och vid ett läge visste jag fan inte vart jag skulle ta vägen,allt var bara så fel och allt blev förstört,de var som att de absolut inte kunde hända så i min värld!
Och nu känner man bara hur spänd man är i hela kroppen och uppspelt!
Undrar hur jag ska kunna somna inatt! Men jag är trött och har pluggat mycket så de ska nog gå till slut!:)
Filmen var iaf super bra, och precis en film i min stil, men massa spänning,kärlek,äventyr, och lite så där halv småläskig.
Nej jag har inga mer ord, men den rekommenderas STARK från min sida åtminstone :))

Provet idag gick någorlunda bra,kändes som att jag hade koll på rätt mycket åtminstone,men där har jag inget högre mål än g efter som att jag tycker att det är en ganska svår kurs.Men ändå intressant när man väl förstår.

Redovisningen som jag hade före kändes de också som att gick ganska bra, bara ett prov till i den kursen då,och de ska jag plugga på massor! 
För i den kursen ska jag nog dra hem ett mvg hoppas jag :)
Det krävs mycket,men jag var med på hela vandringen,och vi hade ett bra arbete (tyckte jag) och jag tyckte att jag hade rätt så bra kläder på mig,dock hade jag ju glömt skorna,men de kan väl ändå inte dra ner så mycket poäng? Gjorde en hyfsad redovisning på mvg nivå,så jag har gjort mer och bättre än mer än hälften av klassen iaf :)
Feeeel good!

Idag har jag också köpt saft till totte och postat ett brev :)
Jag har koll på läget,och tid för att bara glida med i livet i två dagar:)
Imorgon har jag praktik igen (en utav huvudpunkterna på min vecka :D )
Dock har jag glömt att köpa lunch,så vi får väl se vad min levnadsinstinkt skrapar ihop i de här skåpen..
Morgon dagen kommer bli lite mer än att bara glida me, jag måste plocka ihop lite kläder och sånt som jag ska ha med till åland,och sen MÅSTE jag diska!!

Efter julen ska jag försöka ta tag i de jobbigaste sakerna som jag har kvar i skolan.
Nästa vecka har jag redovisning om en flodkultur/högkultur och sedan nationella i svenska, och de sista är jag lite rätt så jätte nervös inför,men vi kör på bara!:)

Rebecka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar