Powered By Blogger

måndag 19 november 2012

hellowwwwwwww




Hej,idag är det måndag och imorse steg jag upp tidigare för att ha utvecklingssamtal på morgonen, sov hos patte som de flesta andra söndagar på senaste tiden :)
Utvecklingsamtalet gick bra, sedan hade jag psykologi och jag ogillar min lärare väldigt mycket måste jag säga!
Nåja jag behöver inte se honom igen nu fören den 12 /12 klockan 12.. och efter de är det inte nog heller för att man tydligen inte kan ta allt på samma gång..
Vilket är dumt efter som att betyget redan hinner läggas och de kommer bli ett ig efter som att jag inte får möjlighet till att kompletera något fören de.. Schysst! 
Efter de satte jag mig på datorn och skrev ut lite "guider"  och då upptäckte jag även att ett extra jobb som jag hittade igår var borta idag,och jag som hade tänkt söka :( 
Var något som jag verkligen skulle tyckt hade varit jätte kul! Och helt enormt bra att ha i sitt cv också om man vill jobba med barn i framtiden.
Men så snabbt går det, de försvinner på bara nån minut om det är ett bra jobb, så man kanske inte kan fundera på alla beslut man tar om man vill ha chansen till dem.

Har nu skrivit klart min redovisning som jag ska ha imorgon,tror att jag e klar iaf, de får vara bra nu helt enkelt!
Snart lärlingsträff och sedan projektarbete.

Ikväll kanske jag och patricia hittar på lite busigheter :D
Och imorgon har jag en dejt inplanerad, en vad som helst dejt med en gammal vän :))

Och såklart så ska jag medverka i lucia i stallet iår igen :) förra året var jag tomte hihi:)
De är så kul att se hur det glädjer barnen och hur kul de tycker att det är!
Finns inget bättre än att se lyckan i små barns ögon , den är så stor och det ligger så mycket i den.

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar