Powered By Blogger

onsdag 21 november 2012

Hejsan hoppsan lillebor.

Jo idag har jag inte gjort så mycket, for ti skolan ti klockan 2,satte mig framför en dator en stund och chillade,sen vid halv 3 var det dags för filosofi.
Som faktiskt värkar helt okej nästan, lärarn värkar skön iaf, "på onsdagar kommer jag vara väldigt seg sen för att de har varit så mycket före den här lektionen,så ni får ha överseende med det" Och vem fick inte sluta nästan en timme tidigare?:)
Och vi måsta ha rast för att hon måsta hinna till cafeterian :) Sköööööön!

När jag steg upp imorse var jag helt yr och höll på rasa ihop igen, men de fick på något vis! När vi var vid skåpen och skulle gå hem ,så fick jag inte upp mitt skåp,ställde mig ramför skåpet och bara drog, slutade med att jag trillade bakåt och skrattade som ett litet barn ,värsta skrattatacken som inte ville sluta!
Skrattade för mig själv på toaletten också, och jessica stod utanför och sa "du är ju för söt" ungefär, haha!
Ibland lyckas man med livet vetni.

När jag kom hem så satte jag direkt ner händerna i disken och nu är allt diskat! Vilken lättnad!!
Varje gång de blir mycket disk lovar jag mig själv att aldrig lämna så mycket igen, men neej händer det någonsin?
Har småplockat lite så de ser någorlunda redigt ut, har bäddat rent i sängen och packar väskan, så de känns ganska bra!

Jag vet inte vad mitt problem är..har varit så fruktansvärt känslosam de senaste veckorna,för mesta dels har jag överreagerat så hårt när jag blivit arg på bara någon liten sak,och de har för de mesta gått ur över joel, men på något vis kändes de som att han förstod vad jag menade när jag överreagrade, men nu i efterhand så ser jag att allt bara var för att jag skulle sluta :p
Ikväll vart jag riktigt ledsen när han ringde , och ja jag vet inte, fast vi har pratat om de nu, så skulle jag kunna lägga mig ner och stor böla!
VAD ÄR MITT PROBLEM?!
Kanske jag har ätit lite dåligt,men inte så mycket sämre än annars tycker jag :s
Har också mått jätte super dåligt utan någon vidare förklaring.
Jag har heller inte sovit speciellt dåligt.
Så jag vet inte, men de e väl bara att fortsätta leva och vara glad.
Men jag har inte så bra kontroll på mina känslor just nu ,kanske det sku vara skönt att bara lägga sig ner och gråta en stund? man släpper väl lös mycket känslor då.
Nej men vafan skit samma !:)
Har en förkylningsblåsa i käften och börjar få tandverk också så de är väl en dum förkylning som är påväg, som inte är helt okej..för de passar inte alls.
Nu orkar jag inte skriva mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar